Általános Szerződési Feltételek
Vásárlás, rendelés menete:
1. A megvásárolni kívánt terméke(ke)t helyezze a kosárba. A vásárlást akadálytalanul foytathatja tovább.
2. Amennyiben szeretné ellenőrizni a kosarában lévő terméke(ke)t, illetve azok darabszámát, kattintson a Kosárra, ahol szerkesztheti a mennyiségét, vagy törölheti is a nem kívánt terméke(ke)t.
3. Ha már nem szeretne új termékeket hozzáadni a kosarához, kattintson a Pénztárra, ahol véglegesítheti megrendelését.
4. A megrendeléshez nem kötelező regisztrálnia, erre a célra megtalálja a vendég-pénztár funkciót. Ha regisztrálna azt itt megteheti, illetve ha már regisztrált felhasználó, be is léphet.
5. Ha a vendég-pénztár módot választja, akkor a továbbiakban meg kell adnia a szállításhoz szükséges személyes-, számlázási- és szállítási adatokat.
6. Szállítási módnál eldöntheti, hogy házhozszállítást, vagy személyes átvételt szeretne. Továbbá írhat egyéb megjegyzést a megrendeléssel, szállítással kapcsolatban.
7. Ez után a fizetési mód megadása során választhat az banki előreutalás és az utánvétel lehetőségek közül.
8. A beérkezett megrendelését követően, az automatikus visszaigazolás mellett, minden esetben visszaigazolják kollégáink megrendelését, melyben a szállítás várható időpontjáról kap további információt.
Fontos!
Kérjük, ügyeljen arra, hogy pontos címet, elérhetőséget adjon meg. Ennek hiányában rendelés visszaigazolásunk célt téveszthet, így nem tudjuk Önnel felvenni a kapcsolatot. Ügyeljen arra is, hogy levelezőrendszerében postafiók telítettség ne forduljon elő, mert szintén nem fogja megkapni a rendelése visszaigazolását.
A megrendelő által elkövetett adathiány, vagy rosszul megadott elérhetőség miatti kapcsolatfelvétel meghiúsulás miatt webáruházunk nem vállal felelősséget!
Megrendelő adatlapon minden adat kitöltése szükséges!
Ha úgy dönt, hogy változtatni szeretne a termékek mennyiségén vagy összetételén, akkor kattintson a kosár tartalmának szerkesztése menüpontra. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is.
Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük keressen meg minket az info@vinodoro.hu email címen vagy a +36 20 598 40 98 telefonszámon. Ha úgy érzi van ötlete hogyan lehetne felhasználó barátabbá tenni a webshopunkat, örömmel fogadjuk észrevételeit, és tanácsait a fenti elérhetőségek bármelyikén.
A megrendelt termékeket előzetes egyeztetés után, postai csomagküldeményként küldjük a megadott szállítási címre. A szállítást csomagküldő szolgálat igénybevételével tudjuk teljesíteni, melynek költsége a csomagküldő cég mindenkori díjszabása szerint alakul.
Magyarország területén belül a csomagküldő szolgálat szállítási díjának meghatározása a következőképpen alakul:
- Nyíregyháza területén
belül minimum 6 palack rendelése esetén kiszállítás ingyenes, viszont 6
palack alatti rendelés esetén a kiszállítás díja az alábbi táblázat
szerint súly alapján történik, amelyet a program automatikusan
hozzákalkulál a végösszeghez.
- Nyíregyházán kívüli
és az ország bármely más megyéjében a 12. palacktól vagy 24000 Ft
összegű rendelés esetén a kiszállítás díjtalan. 12 palack alatt vagy
24000 Ft alatti rendelés esetén a szállítási költség az alábbi táblázat
szerint történik.
Az Enfir Control Kft. csomagküldő szolgáltatása Magyarország egész területére kiterjed. Külföldre nem áll módunkban szállítani. Megértésüket köszönjük!
A termék(ek) árát, és a csomagküldés költségét utánvételes módon fizetheti. Ez esetben a megrendelt termék átvételekor, készpénzben kell fizetnie.
Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is.
Az Enfir Control Kft. munkatársai mindenkor betartják az árukereskedelem tisztességes etikai normáit. Bármilyen felmerülő probléma esetén a vevők érdekeinek maximális figyelembevételével járnak el. A termékismertetőknél leírtakat oly módon tervezték, hogy semmiképpen ne adjanak félreérthető információkat. Az Enfir Control Kft nem rendelkezik magatartási kódex-szel.
Fizetés-rendelés:
Házhozszállításunk
az egész ország területén történik. Az internetes rendelést csak
vásárlási igénynek vesszük. Területi képviselőnkkel való egyeztetés után
számít megrendelésnek. A vásárlás kizárólag Huf-ban történhet, számla
ellenében. Reklamációt az áru átvétele után a vásárlás jellegénél fogva
nem áll módunkban elfogadni. Javasoljuk, hogy a csomag átvételekor
győződjön meg a palackok épségéről, ha törött, sérült palackot
szállítanának ki, azt a kiszállítást végző céggel egyeztetve vegyék
jegyzőkönyvbe. A 12.00 óra előtt leadott rendeléseket egy munka napon
belül házhoz szállítjuk. Egyedi termék, vagy nagyobb tétel rendelése
esetén a szállítási határidő kitolódhat.
A házhozszállítás díja:
- Nyíregyháza területén
belül minimum 6 palack rendelése esetén kiszállítás ingyenes, viszont 6
palack alatti rendelés esetén a kiszállítás díja az alábbi táblázat
szerint súly alapján történik, amelyet a program automatikusan
hozzákalkulál a végösszeghez.
- Nyíregyházán kívüli
és az ország bármely más megyéjében a 12. palacktól vagy 24000 Ft
összegű rendelés esetén a kiszállítás díjtalan. 12 palack alatt vagy
24000 Ft alatti rendelés esetén a szállítási költség az alábbi táblázat
szerint történik.
Súly | Mi Árunk |
0,1 - 3 kg | 1940 Ft |
3,1 - 5 kg | 2060 Ft |
5,1 - 10 kg | 2360 Ft |
10,1 - 20 kg | 3380 Ft |
20,1 - 30 kg | 3860 Ft |
30,1 - 40 kg | 4100 Ft |
40,1 - 50 kg | 4700 Ft |
Garancia és jótállás:
Termékeinket
a gyártók által biztosított, a Fogyasztóvédelmi Törvényben előírtakkal
összhangban lévő jótállási feltételekkel hozzuk forgalomba.
A jótállást kizáró tényezők:
Kérjük
a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha
sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot.
Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem
áll módunkban elfogadni.
Nem áll módunkban a jótállást érvényesíteni a következő esetekben:
- ha a palackban borkő lerakódás látható.
- ha a boron színhiba látható, de a borospalack nyitott állapotban van.
- ha a termék sértetlen átvételét igazoló dokumentum aláírása után a vásárló külsérelmi hibára hivatkozik.
Az
esetek, ahol a bor dugós, tehát az ún. "dugóíz" érezhető egyedi
elbírálás alá esnek, így ha ezzel a problémával szembesül kérjük ezzel
kapcsolatban vegyék fel velünk a kapcsolatot az info@vinodoro.hu email címen vagy a +36 20 598 40 98-as telefonszámon
A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei:
A
vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően
a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mailen az info@vinodoro.hu címen vagy a +36 20 598 40 98-as telefonszámon. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselési kötelezettség nem terheli.
Amennyiben a vásárlástól az áru átvételét követően el kíván állni, akkor azt a következő módon teheti meg:
-
A fogyasztó a szerződéstől 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat.
A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja,
amikor az árut átvette.
- Az elállási jog minden borra vonatkozik, ami bontatlan.
- Nem vonatkozik az elállási jog, az átvétel után megsérült termékekre.
- Elállásra vonatkozó igényét e-mailben, személyesen vagy telefonon kell bejelentenie.
-
Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal
visszafizetjük. Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a
terméket legkésőbb az áru megérkezését követő 5 munkanapon (de
legkésőbb az elállást követő 30 napon belül) belül visszautaljuk az
összeget a vevő által megadott bankszámlaszámra.
- A visszatérítés
nem vonatkozik a kiszállítási költségekre, valamint a termékek
visszajuttatásának költségeire, melyeket a Megrendelőnek kell viselnie.
Valamint abban az esetben, ha a kiszállítás ingyenesen történt, a
megrendelőnek meg kell térítenie a termék súlya alapján kalkulált
kiszállítás költségét is, amit kedvezményként az Enfir Control Kft.
elengedett a házhozszállításkor.
- Abban az esetben, ha a vevő a bort
kibontotta, és nem sikerült tisztázni a reklamáció okát, az Enfir
Control Kft. nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt
visszajuttatja a vásárlónak, a vevő költségére.
- Amennyiben a
termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy
bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően
keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az
esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.
-
Amennyiben megrendelését a termék kiszállítása előtt, vagy azt követően
8 napon belül lemondja, és a borok árát banki átutalással előreutalta,
akkor a banki tranzakciós költséggel csökkentve utaljuk vissza a
bankszámlájára az áru ellenértékét.
Amennyiben a Vevő a termék
kézhezvételének napjáig nem kapta meg a megrendelés visszaigazolását,
annak kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb
azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónapig
gyakorolhatja elállási jogát.
Ha az Enfir Control Kft. a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, erről a fogyasztót haladéktalanul tájékoztatja, valamint a Vevő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríti.
A Vevő nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha olyan árut vásárol, amely a Vevő személyéhez kötött, illetve amelyet a Vevő utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, gravíroztak vagy címkéztek.
AzEnfir Control Kft. nyomtatott formában a megrendelt borok mellett a vevők számára eljuttatja az elállás feltételeit.
Adatvédelem:
Tájékoztatjuk
vásárlóinkat, hogy az Enfir Control Kft. webshopján keresztül zajló
megrendeléseik vagy egyéb technikai eszköz útján megadott személyes
adatok cégük nyilvántartásába kerülnek. Ezeket az adatokat kizárólag
piackutató és ajánlattevői tevékenységükhöz használják fel, harmadik
félnek nem adják át.
A személyes adatok nyilvántartásba vétele és kezelése a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény, valamint a Kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. Törvény alapján történik.
A Vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a Szolgáltató cégeknek (Posta, Futárszolgálat). Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre a Szolgáltató bemutatja, módosítja vagy törlik (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez).