Általános Szerződési Feltételek

Vásárlás, rendelés menete:

1. A megvásárolni kívánt terméke(ke)t helyezze a kosárba. A vásárlást akadálytalanul foytathatja tovább.

2. Amennyiben szeretné ellenőrizni a kosarában lévő terméke(ke)t, illetve azok darabszámát, kattintson a Kosárra, ahol szerkesztheti a mennyiségét, vagy törölheti is a nem kívánt terméke(ke)t.

3. Ha már nem szeretne új termékeket hozzáadni a kosarához, kattintson a Pénztárra, ahol véglegesítheti megrendelését.

4. A megrendeléshez nem kötelező regisztrálnia, erre a célra megtalálja a vendég-pénztár funkciót. Ha regisztrálna azt itt megteheti, illetve ha már regisztrált felhasználó, be is léphet.

5. Ha a vendég-pénztár módot választja, akkor a továbbiakban meg kell adnia a szállításhoz szükséges személyes-, számlázási- és szállítási adatokat.

6. Szállítási módnál eldöntheti, hogy házhozszállítást, vagy személyes átvételt szeretne. Továbbá írhat egyéb megjegyzést a megrendeléssel, szállítással kapcsolatban.

7. Ez után a fizetési mód megadása során választhat az banki előreutalás és az utánvétel lehetőségek közül.

8. A beérkezett megrendelését követően, az automatikus visszaigazolás mellett, minden esetben visszaigazolják kollégáink megrendelését, melyben a szállítás várható időpontjáról kap további információt.

Fontos!

Kérjük, ügyeljen arra, hogy pontos címet, elérhetőséget adjon meg. Ennek hiányában rendelés visszaigazolásunk célt téveszthet, így nem tudjuk Önnel felvenni a kapcsolatot. Ügyeljen arra is, hogy levelezőrendszerében postafiók telítettség ne forduljon elő, mert szintén nem fogja megkapni a rendelése visszaigazolását.

A megrendelő által elkövetett adathiány, vagy rosszul megadott elérhetőség miatti kapcsolatfelvétel meghiúsulás miatt webáruházunk nem vállal felelősséget!

Megrendelő adatlapon minden adat kitöltése szükséges!
 

Ha úgy dönt, hogy változtatni szeretne a termékek mennyiségén vagy összetételén, akkor kattintson a „kosár tartalmának szerkesztése” menüpontra. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is.

Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük keressen meg minket az info@vinodoro.hu email címen vagy a +36 20 598 40 98 telefonszámon. Ha úgy érzi van ötlete hogyan lehetne felhasználó barátabbá tenni a webshopunkat, örömmel fogadjuk észrevételeit, és tanácsait a fenti elérhetőségek bármelyikén.

A megrendelt termékeket előzetes egyeztetés után, postai csomagküldeményként küldjük a megadott szállítási címre. A szállítást csomagküldő szolgálat igénybevételével tudjuk teljesíteni, melynek költsége a csomagküldő cég mindenkori díjszabása szerint alakul.

Magyarország területén belül a csomagküldő szolgálat szállítási díjának meghatározása a következőképpen alakul:
- Nyíregyháza területén belül minimum 6 palack rendelése esetén kiszállítás ingyenes, viszont 6 palack alatti rendelés esetén a kiszállítás díja az alábbi táblázat szerint súly alapján történik, amelyet a program automatikusan hozzákalkulál a végösszeghez.

- Nyíregyházán kívüli és az ország bármely más megyéjében a 12. palacktól vagy 24000 Ft összegű rendelés esetén a kiszállítás díjtalan. 12 palack alatt vagy 24000 Ft alatti rendelés esetén a szállítási költség az alábbi táblázat szerint történik.

Az Vino D'oro Kft. csomagküldő szolgáltatása Magyarország egész területére kiterjed. Külföldre nem áll módunkban szállítani. Megértésüket köszönjük!

A termék(ek) árát, és a csomagküldés költségét utánvételes módon fizetheti. Ez esetben a megrendelt termék átvételekor, készpénzben kell fizetnie.

Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is.

Az Vino D'oro Kft. munkatársai mindenkor betartják az árukereskedelem tisztességes etikai normáit. Bármilyen felmerülő probléma esetén a vevők érdekeinek maximális figyelembevételével járnak el. A termékismertetőknél leírtakat oly módon tervezték, hogy semmiképpen ne adjanak félreérthető információkat. Az Vino D'oro nem rendelkezik magatartási kódex-szel.


Fizetés-rendelés:
Házhozszállításunk az egész ország területén történik. Az internetes rendelést csak vásárlási igénynek vesszük. Területi képviselőnkkel való egyeztetés után számít megrendelésnek. A vásárlás kizárólag Huf-ban történhet, számla ellenében. Reklamációt az áru átvétele után a vásárlás jellegénél fogva nem áll módunkban elfogadni. Javasoljuk, hogy a csomag átvételekor győződjön meg a palackok épségéről, ha törött, sérült palackot szállítanának ki, azt a kiszállítást végző céggel egyeztetve vegyék jegyzőkönyvbe. A 12.00 óra előtt leadott rendeléseket egy munka napon belül házhoz szállítjuk. Egyedi termék, vagy nagyobb tétel rendelése esetén a szállítási határidő kitolódhat.


A házhozszállítás díja:

- Nyíregyháza területén belül minimum 6 palack rendelése esetén kiszállítás ingyenes, viszont 6 palack alatti rendelés esetén a kiszállítás díja az alábbi táblázat szerint súly alapján történik, amelyet a program automatikusan hozzákalkulál a végösszeghez.
- Nyíregyházán kívüli és az ország bármely más megyéjében a 12. palacktól vagy 24000 Ft összegű rendelés esetén a kiszállítás díjtalan. 12 palack alatt vagy 24000 Ft alatti rendelés esetén a szállítási költség az alábbi táblázat szerint történik.

Súly Mi Árunk
0,1 - 3 kg 1940 Ft
3,1 - 5 kg 2060 Ft
5,1 - 10 kg 2360 Ft
10,1 - 20 kg 3380 Ft
20,1 - 30 kg 3860 Ft
30,1 - 40 kg 4100 Ft
40,1 - 50 kg 4700 Ft


Garancia és jótállás:
Termékeinket a gyártók által biztosított, a Fogyasztóvédelmi Törvényben előírtakkal összhangban lévő jótállási feltételekkel hozzuk forgalomba.

A jótállást kizáró tényezők:
Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.

Nem áll módunkban a jótállást érvényesíteni a következő esetekben:
- ha a palackban borkő lerakódás látható.
- ha a boron színhiba látható, de a borospalack nyitott állapotban van.
- ha a termék sértetlen átvételét igazoló dokumentum aláírása után a vásárló külsérelmi hibára hivatkozik.


Az esetek, ahol a bor dugós, tehát az ún. "dugóíz" érezhető egyedi elbírálás alá esnek, így ha ezzel a problémával szembesül kérjük ezzel kapcsolatban vegyék fel velünk a kapcsolatot az info@vinodoro.hu email címen vagy a +36 20 598 40 98-as telefonszámon

A vásárlástól való elállás joga, módja, következményei:
A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mailen azinfo@vinodoro.hu címen vagy a +36 20 598 40 98-as telefonszámon. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselési kötelezettség nem terheli.

Amennyiben a vásárlástól az áru átvételét követően el kíván állni, akkor azt a következő módon teheti meg:
- A fogyasztó a szerződéstől 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.
- Az elállási jog minden borra vonatkozik, ami bontatlan.
- Nem vonatkozik az elállási jog, az átvétel után megsérült termékekre.
- Elállásra vonatkozó igényét e-mailben, személyesen vagy telefonon kell bejelentenie.
- Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal visszafizetjük. Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket legkésőbb az áru megérkezését követő 5 munkanapon (de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül) belül visszautaljuk az összeget a vevő által megadott bankszámlaszámra.
- A visszatérítés nem vonatkozik a kiszállítási költségekre, valamint a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a Megrendelőnek kell viselnie. Valamint abban az esetben, ha a kiszállítás ingyenesen történt, a megrendelőnek meg kell térítenie a termék súlya alapján kalkulált kiszállítás költségét is, amit kedvezményként az Vino D'oro Kft. elengedett a házhozszállításkor.
- Abban az esetben, ha a vevő a bort kibontotta, és nem sikerült tisztázni a reklamáció okát, az Vino D'oro Kft. nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a vásárlónak, a vevő költségére.
- Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.
- Amennyiben megrendelését a termék kiszállítása előtt, vagy azt követően 8 napon belül lemondja, és a borok árát banki átutalással előreutalta, akkor a banki tranzakciós költséggel csökkentve utaljuk vissza a bankszámlájára az áru ellenértékét.


Amennyiben a Vevő a termék kézhezvételének napjáig nem kapta meg a megrendelés visszaigazolását, annak kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónapig gyakorolhatja elállási jogát.

Ha az Vino D'oro Kft. a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, erről a fogyasztót haladéktalanul tájékoztatja, valamint a Vevő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríti.

A Vevő nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha olyan árut vásárol, amely a Vevő személyéhez kötött, illetve amelyet a Vevő utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, gravíroztak vagy címkéztek.

Az Vino D'oro Kft. nyomtatott formában a megrendelt borok mellett a vevők számára eljuttatja az elállás feltételeit.


Adatvédelem:
Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy az Vino D'oro Kft. webshopján keresztül zajló megrendeléseik vagy egyéb technikai eszköz útján megadott személyes adatok cégük nyilvántartásába kerülnek. Ezeket az adatokat kizárólag piackutató és ajánlattevői tevékenységükhöz használják fel, harmadik félnek nem adják át.

A személyes adatok nyilvántartásba vétele és kezelése a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény, valamint a Kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. Törvény alapján történik.

A Vásárlói adatok a szállítás és kézbesítés idejére átadásra kerülnek a Szolgáltató cégeknek (Posta, Futárszolgálat). Adatait írásos vagy e-mailben történő kérésre a Szolgáltató bemutatja, módosítja vagy törlik (kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény Kötelez).



Hírek

Szeptemberi borkóstoló Nyíregyházán!

Minden hónapban a legkedveltebb és legismertebb pincészetek / borászokat hívjuk meg magunkhoz.
 

...

Elzászi sertéscsülök savanyú káposztával

A csülköt megtisztíjuk, megmossuk, és szárazra töröljük.

...

Berlinbe 50 magyar bor indul szerencsét próbálni

50 magyar bor a nemzetközi bor mustrán

...
Készítette a Vinodoro Kft. Borkereskedés. Minden jog fenttartva!© 2015